Roti dalam mimpi

DSC_0087new

Berkat doa semua. Alhamdulillah ingatan aku masih kuat. Tak pernah pernah ingatan aku ingat mimpi seingat aku.Tapi semalam aku tidur aku mimpi aku ingat hingga sekarang ini. Mimpi apa aku teruskan cerita. (Terbayang-bayang). Memang semenjak 3 tahun yang lepas aku minat lelaki ini. Kami pernah berjalan bersama. Ketika itu aku tak tahu perkataan “dating”. (Kami berjalan seiring dengan lajunya bukan dating). Lelaki pertama pernah aku berjumpa berdua. (Dan mungkin akan jadi yang kedua ketiga *harapan, jika diizinkan). Lelaki yang sama jugalah yang muncul dalam mimpi aku. Mimpi ia datang dengan sendiri. Mainan tidur mungkin, mungkin akan jadi realiti pon mungkin. Aku akui sehingga sekarang aku masih ingat dia. Dia tak ingat aku, aku tahu.

Masa mimpi. Aku tengah on9 si dia membawa roti berperisa jagung dan coklat dan si dia bagi. Aku melantak dia pula sibuk on9. Itu saja :)

Tidak menarik tapi aku tertarik. Senyum boleh sampai ke telinga dan telinga pon boleh tercabut.

#Note27Sept2011

P/s : Pantang tengok jejaka hensem. Tang dagu itulah. Awwwww :D

Comments

Popular Posts