Surirumah Separuh Masa

catsdfs

Satu . Dua . Tiga

Gayanya hari ini , maknanya tadi macam nak pergi cari kerja sambilan. Tp gaya tidurnya macam kelamaan pula. Kahkah.

Dalam masa nak dekat tengahhari masih pagi lagi, tengah duduk menonton dapat satu panggilan. Makcik dan nenek nak datang.

Mereka suruh masak. Mak ai. Jenuh air tangan aku ni. Dah lama tak masak, bukan tak pernah masak OK !

Masak apa yang ada je. Huhuhuh

Hingga ke petang mereka lepak dirumah. Perghh tak macam rajin pulak aku ni.

Nenek sampai sekarang masih dirumah ni. Katanya rindu cucunya Smile

Dihargai. Sangat terharu.

Esok dah mula tanggungjawab. Harap berjaya diterima-lah. Taknak dengar emak bising-bising lagi.

Doakan.

As’salam.

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis