Softskill Hari Kedua– Program 3p

Hari ketiga di Psp dan hari kedua softskill.

Sekarang dah 9hb dah hari ke kelima kot. *baru sempat update*

DSC_0490new

Aksi menembak sakan.

DSC_0514new

Part present aku memang cuak. Tapi softskill ni memang TERBAIKK. semua kena berdiri kat depan bercakap. FUHH. ketaq parkinson gigil semua aku ada. tp berani ada tak de masalah. HAHA

catsne

Aku dapat present dan orang lain ketawa. Hahah gasak

cats2

Bila aku pegang kamera mesti aku amek gambar org lain kan. So depan cermin aje la gambar aku Smile

cats5

Dorang hebat-hebat belaka.

DSC_0542new

Yeahh depa syokk Smile

DSC_0544new

Menunggu turn toilet sebenarnya.

DSC_0546new

Poworanges kita.

DSC_0551new

Makin tembam makin bulat. #alahai

DSC_0552new

Bekalan ilmu yang dapat.

DSC_0554new

Sekotak kot. berat. lima buah buku. buku teks pon kalah.

DSC_0558new

Perbincangan dalam group,

catsr

Aksi presentation mereka semua.

DSC_0576new

Geng group aku. hehehe

catsy

Last softskill. The best memory Smile

Comments

zacky ~786~ said…
smart laa gambar flash tu..~

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis