SAYANG - SAYANG's

Friday, April 22, 2011

Makan KFC di PizzaHut

Dalam sibuk semua orang belajar belajar belajar. Kami pula pergi meronda ronda untuk mengisi perut. Setelah susah mendapat makanan demekian kafe yang telah dikenakan kuarantin selama dua minggu. Jadi susah dan payahlah kan.

Kami pergi…. pergi mana…. restoran makanan segera. Pizza Hut dorang , aku KFC. Aku sorang je tak makan pizza. oh my oh my OH NO! dilarang sama sekali duakali banyakkali dan tiada kali lah. TITIK BERTINDIH !

AKU TAK SUKA HAAAA ! fobia. dulu kena dah cirit birit , mutah kedarah , dan loglai badan satu hari. hmmmm. tak mau dah. SERIK. #taktawkenapa?

DSC_0689new

Mulakan dengan Bismillah……

DSC_0681new

tudiaaa pizza hut hot depa. #aima

DSC_0684new

sepotong sorang amek. aku sorang sorang makan. HAHA #fad

DSC_0685new

rasa apa. sedap ke? hmmmm takmau #leya

DSC_0688new

okaylah mcm sedap sampai terjilat ibu jari ye kak iza? haha #kakiza

DSC_0692newDSC_0693new

selepas sesudah selesai makan. wahhh perut masing masing. baik baik pinggang seluar size S jadi M bila size M jadi L dan seterusnya.

DSC_0694new

WAHHH macam guna FISH-EYES LENS! pula. sebenarnya edit je. hehehe

DSC_0695NEW

ok. ini cermin yang kotor bukan camera aku punya lens ok.

DSC_0696new

selesailah detik detik di Pizza Hut. 1st time pergi makan Pizza Hut kat kangar nuh. huhuhu

2 comments:

zacky ~786~ said...

waaa sakan naaa..~ hehee

paw/paw said...

heheh. rajin dia ;p