SAYANG - SAYANG's

Wednesday, March 02, 2011

Untung rugi main Saidina

Aktiviti malam semalam. hampir seminggu dalam minggu ni kelas aku tiada memanjang. lecture ramai pergi kursus. jadi memang boring tersangatlah. boring sebab takde kerja sekolah pon tak jugak. kerja berlambak tp tak terusik usik pon. HAHAHAH.

dan yang pasti malam kelmarin kami main ini. buat rilek boleh minggu ni dok main benda benda ni semua. dtg minggu depan nah amek semua quia , test, lab test, projek, mini projek semua bagai dtg. haihh.

Image(2631)n

ok ok. la ni pasai saidina pulak. actually aku biasa main jutaria. sama je. syarat pemain 4 org (aku, aima, kak eza & fad). kekok sikit aku main sebab dah lama tinggal. maklumla permainan kecik kecik dulu. hehe. korang mesti pernah main kan?

Image(2632)n

main benda ni boleh jd gaduh , kelahi , terpekik terlolong , jerit tak puas hati la , ketawa suka suki la. HAHA. mcm mcm boleh. syokk syokk ooo. aku suka jd bank sebenarnya. bila aku main pastu jaga bank sekali aku boleh celok duit. haha untunglaaaaa Smile with tongue out

Image(2633)n

round punya round. sekian lama bermain kan. akhirnya aku 1st bankrup. pokai terus duit aku semua & gran tanah abes kena gadai. Haha. itu pon ada hutang bank lg. alahai. jangan la jd betul betul yer. For Fun Only Open-mouthed smile

No comments: