Blackberry VS Orangesberry

Hujan bagaikan batu pasir yang jatuh ke mukabumi ini. Sangat sakit bila terkena dikulit dengan menaiki motor yang ditunggang laju. #adoi #adoi

Seperti berperang rasanya bila keadaan seperti diatas. Hmmmm

Image(2659)new

dan ini-lah hasilnya apabila meredah hujan yang lebat. bukan saja-saja mandi hujan. (takot kepala botak dengan effect radiasi)

Handphone aku seperti akuarium cuma ikan je tiada. terpaksa aku bukak baju seluar dia dan biarkan dia berkeadaan telanjang begini. HAHAH. screen dia masuk air jadi aku perlu keringkan dia. (jangan rosak sudah)

Image(2660)new

Handphone aku bukan calang-calang barangnya. Handphone aku berjenama Blackberry tapi aku lebih gemar namakannya Orangeberry jadi sebenarnya itu semua hanyalah illusi semata-mata. HAHAHAH

dengan bersalotapkan tanpa casing aku guna juga demi kesejahteraan handphone itu sekian lama. #harap bertahan.

Comments

naz xyzrine said…
haha . bogey teruihh .