Olahraga Track 3

Yang ini cerita tentang perjuagan aku. Masa ini aku ada acara yang perlu ditaruhkan. HUH !

IMG_5872

masa merenung masa depan untuk berentap.  -_- takotttt. huhu DUBDABDUBDAB jantung.

IMG_5936IMG_5937

dan inilah akhirnya. setelah sampai masanya aku ke track untuk acara 400meter. okay tahu tak 400meter tu mcm mana. Satu track aku lari. penat penat penat sangat. semua tenaga kot belasah. tp aku bersungguh jugak, tak pengsan tak apa janji terus ke garisan penamat. dah separuh track aku slow (pancit dahhh) HAHAHA

SAM_4499SAM_4500

ARGHH. aku geram GRRR. aku tak boleh terima kenyataan time ni. aku tension sebab aku tak dapat masuk FINAL dlm acara 400meter. menyesal jugak dr dulu tak masuk olahraga kt poli dah last sem baru terhegeh hegeh masuk. HAH ! disebabkan itu aku beli belon. Open-mouthed smile

SAM_4508

mari meniup belon tanda melepaskan tekanan lari yang tak dikecapi. heee

SAM_4514SAM_4522

rasa mmg tak boleh terima kekalahan. huhuhu. tak dapat harumkan nama poli. CEHHH. padahal mmg aku nak masuk olahraga ni sampai ke sukma dan wakil Malaysia terus. HAHAH harapa setinggi gunung. takpelah oleh kerana sebab itu aku dah bertambah berat badan kot. Haihhh bukan gemok okay. HMMM Sad smile

Comments

Popular Posts