Kuala Lumpur Aku Okay

Ini bukan cerita filem , ini cerita aku bikin sendiri. hehe

Ahad 13 haribulan yang lepas ni memang busy sekali. Pagi futsalnya punya hal, then ke Sungai Petani jumpa makcik ada hal, dan destinasi terakhir ke Kuala Lumpur.

Image(2615)new

Niat hendak ke Kuala Lumpur memang sudah lama. Semua ini disebabkan camera aku yang rosak then perlu diperbaiki

Image(2613)new

Tapi aku kat KL tak lama, sekejap je. Hari ahad pergi dan sampai je settlekan semua hal then lepak rumah sepupu di Semenyih esoknya balik hari Isnin tiket 9.30am bas AB Ekspress.

Image(2617)new

Pasal bas tu pun aku dah marah. Bas nama AB Ekspress pon tak pernah dengar (tp lawa). Naseb baik takde bas awal lg aku pon beli and naik je bas tu. Ingatkan beli tiket awal sampai awal la sebab aku bajet time nak training. adehhh. tup tup bas aku rosak tengah jalan time naik bukit. Pangkal tak jadi apa apa.

Image(2619)new

Lepas tu naik bas ganti bas Durian Burung. Hari isnin kan tak ramai orang naik baik so okay la ade seat kosong. Dalam bas aku banyak tido. seyes pejam celik pejam balik. haha. Ada satu masa tu abang driver tu OFF aircond. Cisss ! Bapak panas. GRRR. Lastly , aku tak pi pon training sebab bas lembab mcm siput. Huh. sampai kt Changlun 7lebih. What The Fun aku nak masuk poli time tuh. Nahaiii. Lepak rumah member di Changlun. Then ini baru dpt updates blog. huu.

Comments

Kasim™ said…
oklah tu. spa free. betul?
haha
paw/paw said…
Erkkk! spa. hahah. basah baju.