Banjir di Parit Nipah

Alhamdulillah , hari ini awal bulan Februari permulaan yang baik. Cuaca okay daripada hari hari yang lain. Dah tak hujan so aku pon jalan jalan ke kampung. Kebanyakan laluan ke kampung area Pt Raja ditenggelami air.

DSC03567

Ini gambar dihalaman rumah kawan aku (Syarifah). Rumahnya kira untung sebab tak masuk air lagi. Kira depan rumah tepi belakang je air terapung. Airnya seperti air teh o yang tertumpah berkilo kilo. huhu. Air sekarang dah kotor dan bahaya. Budak budak pon tak lalu nak mandi *ade jugak yang main* Smile

Image(2597)new

Air bertakung dihadapan Kampung Parit Nipah. Laluan utama untuk masuk ke kampung ini.

Image(2598)new

Agak dalam juga rr . nak rosak motor cepat mai celup kat air tu. hohoh

Image(2600)new

Yang ini bukan banjir la. Ini parit. Hahaha. Laju kot airnya. Ayooo ~

Image(2601)new

Akhirnya , cahaya matahari muncul juga Open-mouthed smile

DSC03574new

Yeahh , minah rempit pon datang memberi mangsa banjir taw. hahaha *motor baru fiqa* holiawww

DSC03577new

Orang dah takde masing masing pulun nak bergambar. Kenangan sewaktu banjir.

*berbual di titian sahaja , motor baru sayang kang kena air. heheh*

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis