Warung Tepi Jalan , Masakan Lelaki Sedap ;)

Nak cerita yang ini tak sempat sempat , alahai banyak nohh aku updates kan. bosan bosan. hahaha. Sabtuday semalam satu hari aku tak makan , tak jejak dapur langsung , mak aku suruh masak cekodok pon malas sanggup aku lapar tak makan. hee *malasnya terserlah disitu* DUSHH ! bagi pihak lelaki tolong abaikan itu (mmpuih takde orang nk pinang aku nnti) hehehe. Ni semua akibat bertapa 12jam dlm bas , penat sangat wey. ADUHHH , cukup cukup aku study jauh jauh macam ni. Dulu pikir nak berdikari tapi tak pon. hahah. Lepas ini kalau dapat sambung degree nak sambung dekat dekat. Okay stop ! (bukan nak cerita ini) Haishhh

DSC_0069new

Actually , aku nak cerita yang bapak aku baik hati belanja aku sorang sorang je makan. hahah. abang dan adek aku tak dapat pon. wekkks Smile with tongue out

DSC_0169new

dan dan plus abang aku balik cuti raya cina ni then dia pon hulur wang ringgit kepada adek dia ni. hahaha. alangkah seronoknya jika dapat wang ringgit itu hari hari. WAHHH , terasa hebat pula duduk di rumah kalau dapat macam ni hari hari. cewahhh.

DSC_0022new

Warung tepi jalan ke tengah jalan ke kalau korang belanja aku ONN je. haha *Janji ampa bayaq* Then bapak aku bawak pergi makan dekat warung tepi jalan area tempat kerja mak aku. Aku makan standard je tak banyak songeh pon #seyes ! SmileYang penting sedap dan perut dapat terima. Lagi lagi kan yang masaknya lelaki. PERGHHH ! sedap lazat cepat pantas kot dorang masak. ALAHAI untunglah badan kalau lelakinya pandai dan rajin masak. hee. untung kat isteri. HEE

p/s : jangan pernah ajak dan belanja aku makan pizza. ANTI-Pizza ! hihih. serius aku tak ingin!

Comments