Pesta Penang

Pesta Pulau Pinang ada apa ?

haa , korang dah pergi. Btw yang aku nampak funfair je la. tp time ni memang borong sakan bagi keluarga r. banyak lelong kot. haishh

IMG_0639new

Yang ini permulaan

IMG_0640new

Biar pegang pegang biar rapat rapat. hahaha

IMG_0660new

Seharian tak makan. PERGHHH ! ini masanya. nampak roller coaster tak ? hoho tak sabar nak naik. *berani ke?

IMG_0663new

Tiket masuk lain tiket naik game lain. so prepare duit banyak banyak untuk beli token sehelai RM2.00. ayooo~

IMG_0671new

WAHHH , begitu tebeliak mata melihat

IMG_0755new

Aku nak main token tak ada (tak cukup) . gmbar pon takpa lerrr ;(

IMG_0757new

Kami berjumpa secara kebetulan. rakan poli sama. jumpa di pesta juga. hehe. yoi dan aina.

IMG_0758new

4token ini memang khas untuk aku. aku memang teringin sangat dengan games itu.

IMG_0774new

TUB ! TUB ! rumah hantu dah tak dapat masuk. dah tutup. KECEWA. huh. dah pujuk rayu bagai pon tak boleh juga. dah terlewat kot nak masuk. okay FINE !

IMG_0844new

Dengan token token yang ada itu. aku perhabiskan di kereta langgar ni. syokkk weh. aku suka gilak langgar2 dorang semua. hahaha

IMG_0859new

Ini eksen je. haha. tumpang b’gambar

IMG_0863new

Malam tahun baru kalau takde mercun tu memang tak sah la kan. so ini gambar yang tersnap semasa dalam kereta. memang tak sharp pon.

Comments