Pagi yang gelap , Hujan yang lebat

Dari hari Sabtu aku sampai Batu Pahat sampai sekarang hujan non-stop okay. Bapak aku cakap dah 4hari berlanjutan asyik hujan aje. hmmm. Pagi pagi tadi mak aku dah gerakkan aku ajak ke bustand untuk hantar abang aku. Aku dengan bapak aku je pergi hantar sebab rumah ada orang datang so mak kena duduk rumah dan adek akulah penemannya. hehehe.

Image(2548)new

Bas ke Kuala Lumpur. Alang alang aku kat bustand , aku pergi usha tiket balik ke Perlis tp aku dah beli dah. saja nak tanya kot kot ade. Bas dari BP ke Kangar ade dua je Bas Tranasional dengan Bas Cepat Ekspress. Soo aku tanya kaunter dua dua tu dan jawapan mereka SOLD OUT ! PERGHHH !

Image(2549)new

Inilah keadaan semasa pulang ke rumah. Semasa ini depan stesen minyak. Area Sri Gading. Kawasan ini memang bahaya so kena slow slow drive. Tengok r banjir kot , air teh ais plak tuhhh. haha

Image(2550)new

Deras airnya. Huuu ! takot jee sejarah dahulu berulang kembali. Mandi FREE jawabnya Winking smile

Image(2556)new Image(2555)new

Untuk kelihatan anggun baik kita sediakan payung sebelum terkena hujan nohhh.

Image(2557)new

*nak tunjuk air hujan sebenarnya bukan kereta ok* hujan masih lebat !

Comments

Wan Gerrard said…
wah hujan teh ais :p
sangat sejuk bila hujan...

Jom: Kalau Gerrard jadi Boss
paw/paw said…
memang sejuk. tengah hujan lg ni. huhuh