SAYANG - SAYANG's

Thursday, January 06, 2011

Masjid Negeri Pulau Pinang

Sambungan kisah sebelum ini

Seluas di penang tempoh hari. merata kami pusing semata mata nak cari masjid. Aduuuuu , punya lah susah payah kan. susah benor lah wey nak cari masjid kalau tak tahu jalan kan. hmm

IMG_0870new

Akhirnya , keesokkan pagi . setelah malam harinya kami tak jumpa masjid jua. kami tidur di surau petronas. nyeyak la gak. esok pagi terus ke hala Masjid . nak taw ? rupanya masjid tu dekat ke dengan petronas. huhh

IMG_0871new

Kami bermalam di penang semalaman.

IMG_0873new

Along yang tahu semua jalan di penang. naseb baik kami terjumpa mereka di pesta penang.

IMG_0876new

Kat masjid boleh berposing sakan ke. ish3

IMG_0878new

Muka tak mandi. huahua

IMG_0879new

Jemaah menunggu. hehe

IMG_0882new

Amek kenangan sikit kat situ. boleh kan. tak salah kot

IMG_0886new

IMG_0887new

Inilah MASJID NEGERI.

Smile

2 comments:

Shaofie said...

jemput join segmen. mudah je.. hehe

http://shaofie.blogspot.com/2011/01/segmen-blog-aku-bukan-privasi-lagi-jom.html

paw/paw said...

baiklah. thanx :)