Lelaki dengan teddy bear

Kisah siapa kisah lelaki dengan anak patung ?

Urghhh ! kenapa suka sangat dengan teddy bear , anak patung , bear bear dan soon lahh. Tapi setahu aku perempuan je la kebanyakkannya. tak semua Ok.

*aku tak suka teddy bear. Harap Maklum*

Malam malam dia hidup korang tahu HAHAHAHA , mak aku katalah. dulu takot takotkan aku. time besday suka sangat member aku bg teddy bear lepas tu datang mak aku dia amek dia buang dia bakar. Habis disitu. isk3.

IMG_1908new

tapi yang pelik sekarang ini abang aku ? dia pon suka teddy bear atau disebabkan pemberian kekasihnya ? #Ohtidak ! common lah. dek kerana teddy bearnya hilang entah kemana dia mengamuk satu suasanan yang riuh dirumah sebelum berangkat ke Kuala Lumpur. Adek aku lelaki tu pon mengaku yang dia ambil teddy bear abang aku. Ayoooo! Apa dah jadi. Awek awek punya pasal la ni. Sanggop nohh korang. Pelik nyahhh! haha.

THE END ! Boys apa kata anda Winking smile

Comments

Popular Posts