Outing yang tak ke mana

Salam , seperti biasa hanya aku je yang tidak tidur lagi diantara roomate aku yang lain. Ala tegal biasa laaa. haha

btw , sabtu lepas kami outing. oleh kerana kecoh satu dunia bahawa wang PT dah masuk. penuh bergaya kami semua bersiap dengan angan angan boleh bershopping.

lastly , check tak dak pon. org lain dah tp kami TIADA !

what the Fun !!!!

IMG_9936new IMG_9937new IMG_9938new IMG_9947new IMG_9948new IMG_9970new IMG_9971new IMG_9974new IMG_9980new IMG_9981new IMG_9984NEW 

gambar gambar ini untuk ketenangan hati aku sebab baby aku tak dapat betulkan dengan cepat. ke kedai itu kata rosak ini , ke kedai ini kata rosak itu pula. jd yang mana satu betul. gua tension. terpaksa aku hidup tanpa camera sementara. minggu depan aku pergi hantar wad. INSYAALLAH.

IMG_9988new

oleh kerana sekarang dah masuk hari isnin. aku harap kata kata orang benar yang PTPTpuu sudah masuk ke akaun aku pd 20 hb ini. harapppp sangat taw. tp kad aku ini mcm taik. yang ini kali ketiga buat hal. aku tak dpt check kot kena tendang da ~ so aku taktahu samaada dah masuk atau tidak. esok juga aku kena buat lain.

Crying face

Comments

Laily® said…
chantek gambaq gambaq uh! :))
chubb90 said…
paw..aku suka pic yg no.2 kat atas tu...comey gler...nk 1 yg cam tu 1 leyy??????
hahahaaaaaa......

naseb kita sama...pT aku pon x masok ag gak...hhuhuhhu
paw/paw said…
@laily : thanks. huhuh
paw/paw said…
@ilah : haha bolehh punya. bila bila boleh.

tu r. minggu depan bru dpt kot. huuu
::nuRuLaDHar:: said…
wahhh..cantik sey pic2 tu.. =) saba la paw, xlme lg masok la tu PT..ehehee
paw/paw said…
thanks nurul. baiklah. bersabar la ni. huhu

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis