Ngangkung !

Finally , aku dapat tengok cerita Ngangkung ni. Desas desus mengatakan cerita ini besh. WAHHH. itulah yang menyebabkan aku nak tertengok tengok sangat. Kalau tak takde pasal aku nak tengok. Lagi lagi duit tengah kering ni. Aku korbankan jugak duit untuk tengok. HUH naseb berbaloi wey. Bagi aku besh. Berdekah dekah aku ketawa. Gasak orang nak kata apa. HAHAHAHA kalakalakar Open-mouthed smile*layan gambar penting* haha

DSC_0001newDSC_0002new

Baju hitam ni membe aku Anas. Aku gerak dengan dia la tengok wayang ni. hahaha si anas ni 1st time kot tengok wayang. aku dapat tahu dia baru 1st time la kan. aku gelak memanjanggggg lagi ade r. haha. pelik do. hahaha

yang baju kelabu ni membe si anas la. membe kolej dia. aku pon baru kenal. Ecececeh. haha.

DSC_0003newDSC_0005newDSC_0010newDSC_0013new

DSC_0015newDSC_0016newDSC_0017newDSC_0018new

dan sekali dengan membe aku yang ini. Edora namanya. membe sekelas aku masa form 4 & 5. samalah dengan anas. HEEE. masa inilah dapat hangout sesama. masing masing sebok belajar. Dora study di Poli Shah Alam. Anas di Unicom.

DSC_0019newDSC_0022new

Snap snap sementara menunggu family dora sampai. Padahal time ni cerita Ngangkung dah start rasanya. kteorang masuk lambat. hmm. Family dora sporting gila la. maw tak kan. dapat tengok sama sama. kalau mak bapak aku takdenya nak. hahaha. btw walaupun masuk lewat 15minit. sangat puas hati la. berbaloi baloi. haha. yang penting gua gelak lu gelak terbahak bahak. kah3. lu tak gelak lu sakit kot. warghh Smile with tongue out

DSC_0030newDSC_0036new

then dah habis. perut kosong. lapar gila. makan la apa lagi. pukul 12 lebih kot tak balik balik lagi. haha. mak bapak aku dah bising. hehehe. makan makan kat busten lama Batu Pahat. Seriusly, aku 1st time jejak ke situ semenjak pindah ke Parit Raja. Huishhh malu nak ngaku seh. tapi itulah kebenarannya. haha. kat busten memang port lepak2 tengah malam buta punya. ramai kot aku jumpa membe2 lama. huhuhu.

DSC_0041new

makanan pon boleh tahan. murah juga. not bad la. haha. semua dok try camera aku. pakat pakat nak beli kot. haha. yeahh. silakan beli weyh. besh kot. ada geng nanti. Actually, memang fun lepak dgn dorang ni walaupun aku asek kena nganjing dgn dorang ni je tapi tak kesah la. haha. OHH Perlis sediakan pawagam untuk aku menonton di sana boleh ? huahua.

PERLIS I’M COMINGG. WAIT HAAA ! High fiveSchool busHot smile

Comments