Nama Nama List

Assalammualaikum

memandangkan hari ini kelas awal awal pagi sudah batal. punyalah lawa aku bersiapkan. tapi sampai sekerat jalan call ketua kelas dikatanya tiada kelas. ALAHAI

DSC_0015new

saja nak cewi, jakunkan diri menunjuk nunjuk. whouu bukan riak okay. haha.

ini adalah papan dinding aku. catatan mata kasar yaww Smile

DSC_0016new

carta hot pawpaw. haha. siapa kisah. ade aku kisah. gasak aku ler nk bubuh banyak mana pon kan. agagagaga

DSC_0017new

radio terkini taw. nak 90 an ke. suka hati. radio era.fm je clear. hot.fm sikit pon tak jumpa. HAISHHH

DSC_0094

kenal tak? kotak kan. btw kotak ini kami jdkan meja dibilik kami. haha. dah mengelendut pon. *mengelendut = lembik*

DSC_0093NEW

the ais pon aku nak uploadkan. haha. up to me lahh. you look look je yaww. hehehehe

*nak tunggu post baru memang bertahun. kat sini linenya sangat laju. terharulah bila tunggu* sabar ajeeee!

Comments