Mencarut melalut No. 1

Tragedi 29 Disember 2010 , 2.00 am. Poli tiada karen (elektrik) , siswa & siswi terkotak katik. Aku sedang online masa itu. Aleh aleh je speaker yang warden bagi pegumuman tu bunyi (mcm bunyi plug OFF je) aku buat tak endah la. Kemudian , laptop aku gelap. ha sah sah satu poli tiada karen. Aku shutdown laptop dan nak tidur tapi aku terdengar suara budak aras aku tengah berlari dengan takotnya. (ketawa dengan perlahan) hehe. Rasanya budak tu dalam tandas lepas tu kan karen takde golap gelita la jawabnya. Haha. Kesian dia, mungkin tengah buang air besar ke. huhuh. (kalau aku pon tak sempat cebok dah) Peace Be right back.

Berapa minit kemudian ada orang ketuk pintu aku dan panggil nama aku. Nasib baik kenal suara. Dorang ajak aku tengok gelagat budak budak laki. Haha. Kami duduk kat tangga. Serius , dalam hati aku ni sebenarnya takot. Setakat tengok lampu dorang sulur sulur okay lagi r. Ni tak wey, dak2 laki tu dok menjerit jerit, bersuara nth apa apa, kata ada orang minyak r, nak masuk blok perempuan la, bunyikan suara hantu bagai, dan ada juga suara suara gedik perempuan dok balas, konon kononya nak marah si lelaki la. Ciss , takdapat lawan la suara depa, depa lg kuat.

Aku memang tak dapat tidur dah waktu tu. Lepak lepak lagi dekat tangga. Kami nampak sungguh budak budak laki keluar bilik dorang dan jalan menuju ke arah blok perempuan. Aku tak pasti la samaada mereka menuju ke mana. Takot dorang cakap nak masuk, dorang buat betul je. Maw tak, ada budak perempuan dok balas main laser dengan budak lagi. Ingat apa ? adehh.

Masuk bilik, aku lelapkan mata je. Sampai ke mimpi aku bawak cerita ni. Seingat aku, aku mimpi memang ada budak laki masuk ke bilik perempuan. Bilik sapa aku tak pasti. Ni la susah kalau memory rendah. tak ingat. kalau ingat pon sekejap je. huhu

hacker

*bangun pagi pagi idea ada dan masih ingat di kepala otak* hahah

Comments

Popular Posts