Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

Actually , dapat tahu contest ini daripada Kamilace. Thanks.

Btw , contest ini dari sini

Contest Mudah Mengenai Oh! Media

aku sedang join kan diri. hehe. Kalau boleh semua “Oh” aku nak join taw. haha.

Kenapa Saya Suka Oh! Media Network

Sila “Like http://www.facebook.com/ohmedianetwork

  • Saya suka tengok gambar gambar yang dipost. tertarik !
  • Saya dapat tahu info info terkini. Misalnya tentang video yang gempak gempak. Jika best aku share aje. haha
  • Saya suka baca komen komen dorang bila Oh ! media post apa apa link atau sebagainya. Lepas tu aku pon like mana mana komen yang aku suka. *tak kisah r faedah atau tak. suka hati aku* hahah
  • Selalu info info dari Oh ! media best. mengenai hiburan kan. memang la. kadang2 post blog org lain. tu syok baca.
  • Saya suka kalau blog saya ini macam blog Oh ! media. hahaha. kalau aku buat pages. rasa rasa korang nak join tak ?

*dah cukup 5 point*

Oh! Media

Sertakan sebarang screenshot fanpage Oh! Media atau gunakan profile picture Oh! Media di Fanpage. Jangan biarkan entri anda tanpa sebarang gambar (bosan = tolak point) BAIKLAH. hehehe

KETERANGAN LANJUT SILA KE SINI !

Comments