SAYANG - SAYANG's

Tuesday, December 07, 2010

Kali ini pergi tanpa mak.

Salam , rasa dah lama dah balik ke poli ni. dalam 2hari gituh. tp baru masuk kelas satu je. haishh. awai awai batal dah kelas kan. dah sekarang nak cerita pon cerita ni dah basi rasanya. haha dok simpan dalam draft ja.

DSC_0193new DSC_0319 - Copy

mak aku ni la kerja sampai overovertime kot. dah tu tak dapat hantar aku ke busten aritu.

DSC_0046new DSC_0047new DSC_0048new DSC_0050new

jadi , yang hantar aku ialah bapak aku dan sepupu yang kecik kecik je nih. hmmm hantar je terus balik. takde babai pon. bas aku nama ja cepat ekspress tapi lembab kot. janji 730 sampai 8.30. HAISHHHH

DSC_0053new

dalam banyak banyak perjalanan aku ke poli perlis ni. inilah bas yang aku naik sampai 15 jam gituh. haihhh. lama sangat kot. kebas pungkoq kot. naseb sampai jugak. ini gambar setelah semua pendaftaran selesai. FUHH lega yaww !

DSC_0055new

inilah muka yang diasingkan namanya sebab tak bayar duit yuran yang selebihnya. haha. tengok aku kan yang paling tinggi. haha. well Winking smile

DSC_0058new

kemudian dah selesai semua hal. dapat bilik dah semua. aku dan secantikmanis ni ke Padang Besar. yang dalam gambar tu adek dia. haha letih tak hilang lg dlm bas tu terus pergi jalan kan. haha. sekian.

No comments: