SAYANG - SAYANG's

Saturday, December 18, 2010

Jiran Bawa Ke Changlun

Salam . Selamat Hari Sabtu Sahabat

Actually , cetusan ini berlaku sekitar hari jumaat. Buat kali pertamanya sepanjang semester belajar semester akhir inilah ada kelas lepas solat jumaat. Perghh , tak syok.

IMG_9831new IMG_9832new 

Lepas lepas balik kelas je. Jiran sebelah ajak keluar makan.

IMG_9833new IMG_9837new

Kami pergi ke Changlun bersiar siar ^_^

IMG_9841new 

Makanan ini je yang kami makan . Ehh ehh tak la. Hehe

IMG_9852new

Terkejutkan kami outing naik motor kapcai seramai 4 orang. WAHHH

 IMG_9855new IMG_9856new

Sebelum & selepas berfood food *actually kami minum je*

IMG_9857new IMG_9862new

aku ingin memperkenalkan gambar pertama itu adalah Kak Eza

Si punya kenderaan kereta kancil oranges

Ketua Aras Blok kami

IMG_9891new IMG_9897new

Setelah berjaya memaksa abang kedai itu mengambil gambar kami berlima. Look !. haha

IMG_9900new IMG_9902new

Rombongan cik kiah mahu pulang ke halaman kediaman mereka. Ahaks

IMG_9905new IMG_9906new

Oleh itu , mereka amat teruja bila sampai ke destinasinya.

IMG_9907new

Sungguh bergembira bermain hujan rentik rentik.

IMG_9926new IMG_9934new

Pada mulanya ingin membuat aksi melompat si katak lompat. Tp segala hasil lompatan kami tak menjadi. Mungkin faktor pemberat makanan. haha

IMG_9935new

Haa , mari masing masing kita lentukkan badan. AWWW

Cukup setakat ini , sampai bilik online balik Smile

9 comments:

Cik Chenta said...

kenapa roti tu mcm sedap (: hahhaa
xde tapau utk i kew syg

chubb90 said...

mai changloon x singgah umah kitorg yeqqqq....

paw/paw said...

@tyla : i pon bukannya beli la. snap pic je. huhu

paw/paw said...

@ilah : kami tumpang orang ja pon. dorang yg bwk kami. segan nk ajak. hee

djemari said...

salam kenal yaaaa

onlineallarticles said...

nice blog

onlineallarticles said...

nice blog

paw/paw said...

@djemari : salam juga :)

paw/paw said...

@onlineallarticles : thanks :)