Hampir Putus Asa Dengan NuffNang !

Untitled5

Sekarang aku nak memberi tahu kepada semua orang. Kenal logo apa itu ? aku malas nak berselindung berapa aku dapat terhadap accaunt Nuff ni. Sila tumbesaran kepada gambar itu. Padahal , aku dah cuba sehabis baik Bw , sebanyak mungkin post dan sebagainya. tapi masih tak beranjak lagi sen itu. WADUHHH ! apa masalahnya ntah ? mungkin korang tergelak kan. takpa. *touching!

kalau tak naik naik pon takpa. aku dah takde mood kot. tapi aku tetap Bw & post blog aku ni. Hmm , mungkin tiada rezeki di situ & mungkin ada rezeki di tempat lain. okay FINE !

p/s : sesiapa yang belum join silalah join. rezeki anda di sini. jangan ikut aku jika tak mencuba lagi. anda join anda rasai. ramai yang telah ber”wang” dengan hasil blog. SERIUS !

cats-churp-churp

tapi aku pelik. yang churp churp ni pula kok banyak daripada nuff. setahu dan seingat aku , aku daftar nuff dulu baru si churp churp. *gambar tu edit je la*

p/s : bagi yang Churp Chrup pula sini. ini macam adek beradek nuffnang juga. $_$

ada sesiapa yang nak bantah , cadangan , kesian , kutukan , ketawakan . SILALAH KOMEN.

Comments

Popular Posts