Error : Press shutter release button again

Inilah akibat pembatalan kelas aje. aiyaa. time semangat nak belajar kelas deret cancel. HUHH !

aku rasa nak mengeluh panjang je. lepas satu , satu hal jadi. HUHH !

 IMG_9708new

desas desus mengatakan duit  PTPTN dah keluar. 

IMG_9707newIMG_9727newIMG_9744new

sekiranya PT dah keluar. semstinya ramai org di ATM bukan ? tp semalam kosong , takde orang. Mesin ATM pon not in services. HUHH !

IMG_9715newDSC_0023new DSC_0030newIMG_9753newIMG_9752new IMG_9754newIMG_9758newIMG_9765newIMG_9786newIMG_9773new

seperti biasa membawa baby ke mana mana. baby means nikon d40. bergambar mestilah perlu yer. huu. time ni aku bersuka ria lg la walaupun hari itu hujan renyai renyai. aku balun je amek gambar , abes baby kena hujan. HAISHH. sorry ler

DSC_0050newDSC_0049newDSC_0051new  IMG_9815new

start sinilah. keadaan mula muram suriram. lepas aku snap kt cermin bilik air ni terus ada mesej dr baby yang mengatakan “Error : Press shutter release button again”. bila dah tanda error ni kompom r tanda amaran warna merah kan. PERGHH. cuak takot sedih risau kusut menyesal rasa nak mencarot pon ada. AGRHHH. perasan aku takde tekan apa apa pon. aihh tak tahulah. memang senang hantar kedai tp takot kena bayar kot. sen pon takdak. huuuu. sabar je la.

Comments

Popular Posts