English For Sleeping !

Memandangkan tadi aku dah telan Bihuun Pama sama ikan emas dan juga Coffie Mix satu. Maka dengan itu aku tak dapat nak tido sampai sekarang. Padahal kelas esok pukul 8 pagi. Aku risau aku jadi orang jepun je dalam kelas nanti. Tersengguk-sengguk. Hmm !

231220104373new 231220104374new

Gambar hiasan. jangan nak buat kontroversi nah. Lelaki tu classmate aku (Marol). Btw, dia tak sandar kat bahu aku pon. Nampak ja mcm sandar tp TIDAK. just sudut belakang.

231220104375new 231220104376new

Time ini kelas English For Communication, atas tajuk tu saja aku tukar. sebab takut esok aku sleeping je dlm kelas. haha. kan tak tido skg ni. Esok kelas BI ini ada presentation. semua dah ready. nak kena cerita pasal Job Advertisement. InsyaAllah boleh. kertas majong pon dah diisi. OK set. apa lagi aku nak melalot nihh. haha. SERIUS tak ngantok weyh. WADUH !

Comments