AJL tanpa SHAHIR ?

shahir2akim

Dua tiga menjak ini aku dok dengar radio Era je. Bukan apa sebab radio lain frequency dia tak dapat kat bilik aku ni. Lagi lagi dok corong dunia ni. haha. Thailand siam je kuat. ok, sebenarnya aku dgr mula mula shahir ni dah kekwat, sombong, dah tak disiplin. pastu aku pon dok kata baru je dpt masuk AJL dah buat kacau. tp firasat aku salah. tak baik noh aku ni. ish3. actually , si shahir ini tgh sakit. katanya di buat org. huhh. tak tahu la.

Cuba jadi orang ni jangan nak berdengki sgt kan. CUBA. aku pon akan cuba. INSYAALLAH. kita ini bagai roda. skg ni ang buat dia esok lusa ang taktaw sapa buat ang plak. KARMA. soo bertaubat la jgn dok naya orang.

Dan desas desus yang akan mengantikan Shahir di AJL nnti katanya Akim. Tp tak kompom lg. xpe kita saksikan sendiri dan nantikan cerita selanjutnya.

Sama-sama kita doakan agar SHAHIR ni cepat sembuh , sihat walafiat dan dapat meneruskan karyanya sebagai penyanyi.

AMIN

Info :

Comments

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis