SAYANG - SAYANG's

Sunday, December 19, 2010

Abang Cak GULAI Yang GATAL !

Kisah Pertama GULAI !

Korang baca tajuk korang ingat apa ? Korang tengok gambar korang tahu apa. Hehe. Geli sampai tercabut bulu roma ke ? haha. Pernah rasa iii ? Kalau aku pernah la. Takat pegang pegang tu aku takde hal laaa. biasaa. boleh ja pegang pastu campak kat ampa semua. haha. Rasa ii yang aku maksudkan adalah rasa guna mulut. EYARKKKKSS!

Percaya tak aku pernah makan cicak ? Tapi bukan makan terusla. Begini , makcik aku masak gulai ikan yang warna kuning kuning tu. tahu kan. Haaa yang itu, dia punya syok masak bagi mendidih punya kuah kan , lepas itu siap . Kemudian dibiarkan tanpa apa apa penutupan diatas kuali tersebut. Nahhh , bila dihidang . JENG3x.

Berapa minit kemudian pinggan masing masing sudah licin. Datang seseorang menyeduk lauk kemudian kelihatan lah seekor cicak di dalam gulai tersebut. Terkulai kulai mati terkontang kanting kulit lebur habes. haha. sedapnya aku makan. EEEYYY. Alien

 

Kisah Kedua GATAL !

Sedang aku online di tengah pagi pagi buta sekitar jam 3 pagi. Dengar orang lari lari bunyi bising terpekak terlolong. Haishh. aku malas nak tengok.tp takot la juga sebab aku sorang je yang tak tido lagi roomate aku yang lain semua dah tido kot. Tak lama kemudian ada orang ketuk pintu bilik aku. sekali je dia ketuk. mak aku kata kalau dengar sekali je jangn buka. so aku buat dek je la. dah aku dengar suara akak sebelah beri salam. aku pon buka pintu. rupanya budak depan yang dok jerit jerit. kami semua ingat mereka kena kacau dek anasir anasir yang tidak tentu. paham nohh.

Huhhhh aku pon cuak la sebab dorang tak buka pintu. Last sekali baru buka. Tengok tengok dorang dok gelak gelak muka naik merah. Sebenarnya budak itu kena ngendap oleh cicak. cicak jantan kot dok masuk kain dorang. hahaha. Rolling on the floor laughing

*semalam punya cerita kot nak dipost ni tp postpone jekk*

No comments: