Selongkar Raya Korban Yang Lalu


Salam Eid ul-Adha ^_^

gambar gambar ini semua gambar lama
dipendekkan cerita semua ini kenangan hoho
pengalaman aku sepanjang dua tahun berderet beraya korban di Perlis
di poli aku la (Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin)
neway kebanyakkan gambar ini masa sem 1 ke 2 ke 3 kot la
ades aku ni suka lupa la . hehe
yang penting aku simpan lg gambar gambar ni yer kawan :)

1st time potong daging ! haha
geli dowhh . aippp aippp :)

tengoklah masa ni ramai kot pakat tak balik
masa ni seronok beronok baq ang dok main daging
haha
lepas tu kami jugak yang makan
tadehal la air tangan rakan rakan seperjuangan
kehkehkeh




solat bersama, makan bersama dan nangis bersama semasa di perantauan
hehehek

bila daging semua sudah abes dibedal maka keesokkan harinya kena mencari rezeki yang lain
seyes sedih time ni
huhhh lapar punya lapar ya amat la
cafe tak buka
naseb ada sumber lain
ALHAMDULILLAH



yang ini aku punya hal kot
dok wat cerita sadis tak makan berapa tahun kt makcik dan pakcik kedai runcit depan poli nuhh
akhirnya, mereka tumpas jua dan mereka bersimpati kpd kami
hehheh
terima kasih kami ucapkan
tak berniat pon wey nak permain mainkan ke apa ke
cuma nak makan je huhuh
sekian

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA
MAAF ZAHIR & BATIN
:)

Comments

chubb90 said…
kenangan ari raya x balik.huuhhuuuhuh
paw/paw said…
yahh ingat pon lagi
haha

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis