SAYANG - SAYANG's

Friday, November 19, 2010

Petanda apa mimpi lumpuh ?


Rasa macam sekejap je kot tidur
pukul 4am lebih aku baru masuk tidur
sedar subuh ja mimpi bukan bukan
mimpi lumpuh ?
apa petanda pun tak tahu ?
YA ALLAH

orang kata mimpi ini mainan tidur
aku harap sangat sangat mainan tidur betul lah
aku takut -____-
mungkin pengaruh TV , yelah panggung sabtu haritu dekat TV3 cerita hindustan pasal lumpuh aku tengokk sampai sebak :'(
masa itu aku dah fikir bukan bukan ! pasal itulah (terbawak bawak kot)
tapi yang peliknya selalu kalau aku mimpi satu benda aku tak ingat apa mimpi aku ?
yang ini aku ingat pulak ?
aku eksiden semasa sedang fixie (berbasikal) kemudian aku lumpuh
itu je ingat
ohh sangat sedih bila tahu dah jadi mayat hidup kan ? :{
bila aku tersedar je aku terus ambil wuduk walaupun aku dah teresak - esak . Huh

at last , aku ke sini sebab dah tak dapat nak tidur
Semoga mimpi ini hanya mainan tidur . AMIN
-____________________-

4 comments:

nur said...

kadang apa yang kita alami haritu boleh masuk mimpi juga

paw/paw said...

ye , mintak2 mimpi itu hanya ilusi

Intan Tengku Bokhairi said...

ceh tgk mann ke apa hah? haha

paw/paw said...

nth, lupa tajuk
tobat tamaw tgok hindustan dah ehh haha