Petanda apa mimpi lumpuh ?


Rasa macam sekejap je kot tidur
pukul 4am lebih aku baru masuk tidur
sedar subuh ja mimpi bukan bukan
mimpi lumpuh ?
apa petanda pun tak tahu ?
YA ALLAH

orang kata mimpi ini mainan tidur
aku harap sangat sangat mainan tidur betul lah
aku takut -____-
mungkin pengaruh TV , yelah panggung sabtu haritu dekat TV3 cerita hindustan pasal lumpuh aku tengokk sampai sebak :'(
masa itu aku dah fikir bukan bukan ! pasal itulah (terbawak bawak kot)
tapi yang peliknya selalu kalau aku mimpi satu benda aku tak ingat apa mimpi aku ?
yang ini aku ingat pulak ?
aku eksiden semasa sedang fixie (berbasikal) kemudian aku lumpuh
itu je ingat
ohh sangat sedih bila tahu dah jadi mayat hidup kan ? :{
bila aku tersedar je aku terus ambil wuduk walaupun aku dah teresak - esak . Huh

at last , aku ke sini sebab dah tak dapat nak tidur
Semoga mimpi ini hanya mainan tidur . AMIN
-____________________-

Comments

nur said…
kadang apa yang kita alami haritu boleh masuk mimpi juga
paw/paw said…
ye , mintak2 mimpi itu hanya ilusi
ceh tgk mann ke apa hah? haha
paw/paw said…
nth, lupa tajuk
tobat tamaw tgok hindustan dah ehh haha

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

10 petanda hari kiamat, 3 kali gempa bumi, sekali di timur, sekali di barat dan ketiga di semenanjung Arab. -Sabda Nabi S.A.W