Lagi video tersebar di FB !

gambar sensored :)
kehkeh

?????!!!!!
lepas satu video, satu video, satu lagi satu lagi kecoh
bagai bagai kerenah laa
kalau dah namanya Facebook tu kan sekelip mata jek boleh tersebar
haha senangkan just share je
dulu aku selalu gak buat share share ni
tp sekarang kurang sikit
lepas terbaca komen seseorang yg membuat aku terasa
semenjak itu terus malas la
komen yg membina think +ve je
terpulang kat individu masing masing
kita tahu yang mana buruk yang mana baik
HAISHHH melalut plak

aku nak korang layan video ini
nilai sendiri ok :)
malas nak download
bagi link YOUTUBE je nowh
tgok kt sana

CLICK LINK DI BAWAH

Lagi remaja bercium di tepi jalan



{ohmedia.my}

(dalam oh media pon ada sama aje videonya)

4:26
Lagi video bercium ala-ala remaja kes cium tepi jalan di Pavilion.Yang memilih KLCC berbanding pakwe dia tu. Haha! Apa nak jadi dengan penduduk Malaysia sekarang.
(sumber youtube & oh media)
just tumpang share je ok :P
hahahahaha

Comments

ecah said…
nek tgk r 2.. kn2?? hahaha
paw/paw said…
ehh mesti rr tengok
rugi kalau tak tengok
hahaha
ecah said…
hahahah
mmg dh tau sgt!
hahaha
paw/paw said…
ehh dah tengok ke video tu ?
tengok dulu apa haha

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis