Good Luck For CCENT !

Tahu Cisco Academy maka kenal la CCENT.

tak tahu tak pe la.

just, nak wish Good Luck kat kawan kawan kelas aku.

even aku tak amek kali ni tp aku harap sangat sangat dekat mereka semua untuk LULUS. mudah mudahan mereka mendapat result 8.04 ke atas. itu baru lulus.

rasanya diorang periksa Jumaat ini. 26hb. sama hari keputusan periksa akhir keluar. ARGHHH. neway Good Luck jugak kat korang dengan result yg akan muncul ni. semoga mendapat yang terbaik.

didi epul epy marol qila yana

rahimah yanieDSC_0080new cerah














tak semua yang amek exam ini. mungkin 10 orang dpd 36 orang kelas aku. jangan tanya kenapa. sekian. yang pasti mereka yang ada (gambar) aje yang amek. mungkinla. Kepada Didi, Epul, Epy, Marol, Qilla, Yana, Ema, Yanie, Afie, Cerah semoga korang berjaya & lulus yer. *hug*

DSC_0041new

dan Good Luck kt cucu – cucu aku juga. haha. yaww nenek ke aku? ni la akibat tak bagi panggil ‘kakak’ terus kena ‘nenek’. awww muda lg youu. BTW semoga berjaya semua junior yang sem 3. Bagi lulus semua yang amek kali ini baru gempak. Hehek.

Good Luck All *kiss*

Open-mouthed smile

Comments

ecah said…
nek: huhuhu npe msti gmbr nie?? hahahah
paw/paw said…
haha. ade korang nak amek gmbar ngn nek ke? ni jela yg ade :)

Popular Posts