SAYANG - SAYANG's

Monday, November 15, 2010

Dulu Pecut Sekarang Semput :)

OLAHRAGA :)

*ini bukan gambar aku na* pinjam boleh
gaya muslimah LIKE :)

teringat semenjak tanam anggur dekat rumah ni
takde buat apa aleh aleh ingat nak berlari pulak
rinduu jugak la masa dulu dulu di sekolah
ohh kenangan rr SK PT LAPIS | SMKDOJ | STI
*tadika tidak sesekali aku nak ingat* haha blablabla !

terngiang ngiang dengan suara ...
"Olahraga Wanita Terbaek"
"Perempuan A Terbaek"
"Perempuan B Terbaek"
haha
sebenarnya terlupa la mcm mana sebutannya janji ade la perkataan terbaek tu
jadi la ork !

pingat Emas, Perak, Gangsa semua aku pernah dpt
tak dpt langsung pon pernah buat penat aku je lari lari kalah
haha
ada yang plastik (itu kolot2 punya) haha
ada yang besi (gigit boleh patah gigi)
piala pon ada tp biasa dpt piala plastik ja sebab yg ori mereka buat piala pusingan
hehe kedekutkan haha

tp semua benda benda alah yg aku dpt lenyap mcm tu ja
aku pon tak tahu mana pergi
pindah rumah sana pindah rumah sini . huhh . hilang terus :(
lagipun mak aku tak bagi aku aktif sangat lari lari ni
aku masuk senyap senyap . haha
start darjah 4 hingga form 4 rasanya
form 5 da tak aktif r . SPM kan & aku ikut kata mak (baeknyaaa) hehe

Acara yang diceburi :
100m, 200m, 400m, 800m, 1500m, 4x100, 4x200, 4x400, lompat jauh
& lompat tinggi (acara ini aku dah fobia. ohh please ngeri nak putus telinga)
untung rugi jugak olahraga ni
sebab kita akan dipandang masa kita menang & memperolehi pingat sahaja
haha memang la kalau kalah buat apa kan
oh kenapa begitu ! sobsobsob :)



Kasut Spike
kasut ini pernah disarungkan dikaki ku
ada paku kt tapak :)
best buat sepak sepak pijak pijak . haha

psttt acara ni pun aku pernah masuk taw
actually, tak suka. takot kot tp cikgu yang suruh
dan aku kalah dengan no 1,2 dan 3
no 4 xdpt apa apa la kan :(
LARI BERPAGAR

*Wakil sekolah sekolah yang diceburi
*Wakil sekolah ke peringkat Negeri Johor (Kulai)
*Wakil negara ? hahh menipukan haha tak tak la paling tinggi pun negeri je :)

gambar takde kena mengena langsung na , saja ja nak letak hahah :D

2 comments:

Kasim™ said...

wakil dunia lawan dgn orang Nameck.

paw/paw said...

mari kitak lawan beskal . haha