Berrendet di Tasek Y ?

 

Sambungan daripada Berfoya Anak Beranak. Lepas ke Dataran Batu Pahat tempoh hari. Kami berendet ke Tasek Y pulak. Alahai pastilah penuh dengan gambar. huahua Open-mouthed smile

DSC_0102new DSC_0099new

si bodek bondanya.

DSC_0111new DSC_0126new

mak , jum posing bersama.

DSC_0121new DSC_0132new

aksi aksi beriadahnya

DSC_0143new DSC_0151new

sedang seronok berjogging datang pula seekor dinosour yang mahu bergambar juga. Lihat !

 

DSC_0142new DSC_0146new

Lagi, Dinosour yang ada. Mereka baik tak kacau kami pon. Kami yang kacau dia. Haa !

 DSC_0152new

Hye semua , salam perkenalan. haha

DSC_0154new DSC_0153new DSC_0155new

1 , 2 , 3 lekuk.

DSC_0156new DSC_0158new

agenda berpacaran. bole pandang pandang :)

DSC_0167new DSC_0169new

Ohh , kekanda adinda masihku ingat masa mudaku. ahaks

DSC_0172new DSC_0174new

Ini pula bapak budak yang terkinja kinja dengan peranakannya. Haishh. *malu aku*

DSC_0177new 

Budak budak pon larikan diri melihat bapak budak itu.

DSC_0178newDSC_0179newDSC_0180newDSC_0181new

Lincah dowh !

DSC_0183new

Tubuhnya besau sangat untuk dipelok.

DSC_0186new DSC_0189new

Tasek Y teman kanak kanak bersosial. haha

Seronok masa kecil dulu kala. uwaa

DSC_0194new

Aksi manja. Huhh. oh mak baik baik terkeluar kang gigi palsunya. Oupsss. Heheh

DSC_0191new DSC_0195new

Gambar 1 : Budak kecik yang kedekut tak bagi aku naik.

Gambar 2 : Pemberitahuan Tasek Y !

Selamat Bergembira yer. Saksikan gambar yang menanti lagi.

Sayang awak semua. Hee

Comments

someone said…
Hey, saya pernah pergi ini tempat. :D
paw/paw said…
someone orang Batu Pahat yer ?
:)
eka said…
cam bangga giler snap ngan dinasour tipu . blaa laa , =..=

lalaa ~
paw/paw said…
oh mintak maaf kalau sy beriya-iya sgt. baiklah
kay said…
Takda ah. Orang muo. Pergi sini sebab melawat makcik kat batu pahat, tu yang singgah sekali. :D
paw/paw said…
haa ? ohh kay ni someone ke. oh ok2
Cik Chenta said…
paw . . tlg la , adeq aq nak naek dnasour tu , dia ajak aq g sana skrung . . waaaaaaaaaaa
paw/paw said…
meh dtg johor sini. aku bwkkan. ngn akak akak dia pon aku bwk. haha
Cik Chenta said…
ha kan sg petani ngan johor mcm nk p poli je kan makcik
paw/paw said…
hahah you ni pon. i ajak aja je. up to you la. hehehe

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis