SAYANG - SAYANG's

Thursday, December 02, 2010

Arghh Delima !

Memang aku cuba lari perasaan ni. Arghh. Tapi itulah.

Masih ingat. Masih ingat. dan masih ingat.

Masih ingat apa ? haa yang taw tu taw la. Alahai Crying face

Apehal nth dia je yang melekat kat hati aku ni ? huhhh tolonglah.

Tapi aku suka lagu ni sekarang. Lagu yang korang dengar kt blog aku ni. Dengar tak ? Ok.

intannurainipenguasalelaki.jpg_thumb200x198180px-Intan_Nuraini_-_Salut

(macam siti pon ade muka dia ni)
Dilema (Intan Nuraini)

ketika malam penuh bintang
di antara cahya temaram
kau beri aku kesejukan
tapi hatiku bimbang

aku ingin tapi ku tak bisa
apakah ini nyata atau mimpi belaka
ku takut rindu bila tak lagi bertemu
haruskah ku terima cinta yang dilema

kau tanya apakah ku bisa
membuka hatiku untukmu
ku tak bisa berkata kata
airmata yang bicara

sesungguhnya ku ingin dirimu
tuk cairkan hatiku yang beku
tapi aku belum siap
aku jadi dilema

aku tak mau menyakitimu
karna hati ini masih ragu
tapi aku butuh cinta
aku jadi dilema

*huhh tacing tacing wey* dah rrr.

Layan je. Saja nak kongsi.

-____________________-

psstttt pinjam bahu nak teriaqqqqqqqq . huuu

2 comments:

dayah SnoW Heuka said...

paw malam niyh sgt jiwang wahhhhh T-T

paw/paw said...

haha itulah, malam ni malam asmara