Patah Tumbuh Hilang Berganti

Assalamualaikum teman :)

kali ini saya mahu menaip
kenapa ye ?
kerana jari tangan saya yang nak lah
haha
saya nak biasakan saya awak saya awak bole ? haha (geliman)
ehh berbalik kepada tajuk la kan

"PATAH TUMBUH HILANG BERGANTI"

bila saya mencari apa maknanya disebalik ayat ayat ini
jeng3

Sinar mentari senja
Mendung menyelubungi
Melingkar jiwa
Kau hadir bagai mimpi
Laksana embun pagi
Yang menyirami

Pintamu keterlaluan
Mahligai puncak kayangan
Tak bisa ku tunaikan
Hanyalah syair sendu
Yang dapat kudendangkan
Untukmu...

1
Kita hanyut di buai gelora
Kita layarkan kamar bahtera
Akhirnya tenggelam
Karam di lautan cinta

2
Patah tumbuh hilang berganti
Mengertilah oh...
Walaupun berbeza akhirnya
Terimalah...

( ulang 1, 2 )

Jangan dikesal
Kiranya kau tersiksa
Suratan takdir
Yang telah menimpa
Kita...

Terlerai janji setia
Musnahlah segalanya
Mahkota impian
Andainya aku tiada
Usahlah ditangiskan
Kehilangan...

Kilauan cinta yang suci
Yang kau surahkan dulu
Kini gerhana...
Biarpun sebak di dada
Relakan kumelangkah
Selamanya...

inilah hasilanya
ehh ternyanyi pulak !
haha
tapi yang saya mahu bukan yang ini ?
saya mahukan maksud benar benar ayat tadi tu

fahaman sendiri:
Bila dah patah tumbuh lah semula,
Bila dah hilang ganti pula yang baru.
hoho
betulkan kan :)

huhhh! pendekkan cerita
saya nak lupakan yang lama dan saya mula mengenali yang baru
apakah?
hoho
gambar gambar dia dah mula satu persatu di'delete
segala bagai apa yang ada antara 'kau & aku' akan ku hapuskan (cehwahh)
haha
bukan apa
dpd terseksa menanti
dpd itu terpaksa i lupakan you , you taw , you you . haha
yang baru nak cerita ke
takyah la
hahahaha
nanti kalau betul betul
gambar kahwin saya post
HAHAHAHA
AMIN




Comments

Kasim™ said…
jika benar apa yang dikata, aku harap gigi tunggalku tumbuh semula.
paw/paw said…
haha
yang itu ku tak pasti lah :D
Kasim™ said…
kita tggu dah lihat saja