SAYANG - SAYANG's

Monday, October 18, 2010

Ingat cooler ini dapur ?


AWAS : jangan biarkan laptop anda lama lama dikatil anda.
jangan guna collerpad atas katil juga
BAHAYA ! BAHAYA ! BAHAYA !
nak masak pon tempat lain na . haha

p/s: gambar perhiasan sahaja, tu laptop baru angkat woo
aku set baek kt katil aku. pinjam sat amek gambaq
bukan aku punya, ayu yang punya (tak kenal senyap :p )

Dulu dulu pon aku dok ingat benda tu dapur
dapur masak masak tu
sama ork pesen dia . haha
bukan nak cerita dapur la
ini pasal hobi ? hobi siapa yang terasa lah
oups! aku sgt terasa
sebab apa . sebab da jd tabiat !

aku ada terbaca kisah kt satu blog ni
lupa plak linknya , cari cari lg tak jumpa
takpala
bukan apa laptop dia hampir hampir da masak rasanya
orang jawa kata "ngeseng"
tak pasti ejaannya tp bila sebut kompom jawa . haha
nahh berasap atas katil
mmg best la dok landing atas katil, dok on9 saja
smpai takdan udara nak lepas
dah tu kita dok terlena kan
huishhh! seriau aku baca
dah la aku selalu sgt dok buat lagu tu . huhh! takmaw dah ehh
syg duit syg lappy nowh :D
skg aku dok on9 atas meja ja . haha

MASALAH LAPTOP OVERHEATING
(bacalah apa problemanya)


No comments: