SAYANG - SAYANG's

Tuesday, August 31, 2010

nowgetparttimejob !

okayy cukup untuk 4 hari aku bercuti
bagon ! sahur ! tido ! tenet ! berbuka !
haishh itu je la semenjak dduk rumah ni
boringg sgt sgt smpai boringgggg laaaahhhaha
nak keluar pon kawankawan semua belom pulang
dekat rumah hanya aku sorang
semua pergi kerja (mak , bapak , abang)
adek aku taknak balik lg (merajuk xdpt cmera . haha)
wang saku pulak takde
main internet banyak sgt pon bukan dpt apa kan
haaaa !

JAWATAN KOSONG !!

itu yg aku nampk berdekatkan kedai di rumah aku
mklum la jiran dengan supermarket kedaikedai . haha
cuba try test tanya !
then dpt plak . heee :)
bole la tambah duit raya aku nnti
esok 1hb 9 maka mula la hri perkerjaanku
YEAHH! mogamoga diberkati :)
semoga aku bertahan untuk bekerja esok hri dan hri hri yg mendtg
seminggu lebih je kot huhu
sebenarnya ini lah kali pertama aku kerja sbgai jurujual
selalu kerja kilang je
hmmm xpe la mencuba yewww !
cri pengalaman . haha

bebelan emak : KITA MASIH SIHAT KITA MESTI RAJIN kankankan ! potpetpotpet . huhu

No comments: