MEMANG SEDAR

siapa comel angkat tangan . hehem . haha

AKU!


Pandai berbicara kosong tapi payah bercerita depan penyokong . KAH3 . Kental di sini tidak semestinya berani di sana !! hehe . ye2 tak sesenang itu . Cakap besar bukan kerana fakta hanya mudah ber ‘auta’ . haha . gelaran kaki kelen ‘tong’ pernah ada , air ‘tong’ sampah pon pernah di simbah . DAN tertelan . ok rasa JIJIK bukan ? tapi tidak sengaja . jangan pulak di gelar ‘sampah masyarakat’ ! takkan cuma itu terus kena ‘aim’ . jap! bukan nak cakap satu kesalahan jika awak sesuka hati nak menjadi juri tentang diri orang lain ya tapi MEMANG SALAH . haha . dan bukan nak kata diri sendiri je betul . aku taknyatakan apa apa . just +ve THINKING !! sebenarnya aku pon bukan jenis orang berpositif sangat la . Aku sering dan amat kerap sangat sangat bila orang lain macam sikit dengan aku . wahahaha . mula la pikir ini pikir itu “eh apsal dia mcm ni dulu dia tak mcm tu pon” ARGHHH mcm mcm la kau nak bagai2kan perasaan kau kan, padahal orang itu ok saja . TIDAK ADA APA APA LAAAA! Gelak berat gelak lebat gelak hebat *itu je engkau tahu kan* yes! Kalau itu aku suka AKU PUNYA SUKA la . nak kata aku gila aku tingtong aku gonjeng aku apa JANJI SUKA HATI . apa lagi . HAISHHH! Tengok aku sendiri pon tak mampu nak positifkan diri aku macam mana . hahaha

Rock rock rock la sangat . cett poodahhh ang tacing banyak nowh! haha
You look I see you look I see . you look I happy ?

p/s: pakinson ni selalu sangat aku bawak . sorry aku tak dapat presentation dengan baik . aku reti diam je . aku takpandai taw . huu . SORRY : (

GOODLUCK4ALL : )

Comments