I hate you but I love you!!!

Aku masih ingat hari itu ketika aku pertama kali melihat anda:) Dan siapa yang anda fikirkan, berjalan sekitar meninggalkan bekas luka. Aku benci anda. Anda berjalan ke dalam hidup aku membuat aku jatuh cinta kemudian hanya berjalan keluar tanpa apa-apa dan meninggalkan aku bingung, sendirian, patah hati dan sedih muram murung ! ): YEAH! huu.... Aku menunggu sehingga anda berjaya ada seseorang. Aku mengetahui siapa yang anda mahu, maka aku pindah. TAPI! Sebuah kecemburuan besar dalam sebuah hubungan , senang untuk mengetahui seseorang itu takut kehilangan kau wahai anda :( Aku tidak selalu harus melakukan sesuatu yang menarik perhatian anda, aku hanya suka dengan anda:) Aku mengabaikan orang-orang yang menasihati aku, mengendahkan orang yang bercerita tentangnya, mencintai orang yang menyakiti aku dan pula aku menyakiti orang yang mencintai aku.Tepat jika aku punya alasan untuk membenci anda................................ !!


RAHSIA NOKTAH!!! SEKADAR MEMINATI BUKAN MENCINTAI :p

JAR OF HEART !

Comments

sabarlah paw. (: senyummmm
ala paw2... paw2 kuat yeah!!! huhu :)
paw/paw said…
hoho . ye baeklah :)
paw/paw said…
thnx kwn2 syg korg :))
cikDorazz said…
aku sayang paw2.....
paw/paw said…
sayang suzilah more more la :)