SAYANG - SAYANG's

Sunday, August 01, 2010

terKANGAQ lg ;p

ASSALAMUALAIKUM..
tgok calendar kawan!
masuk bulan berapa dah ni
bulan OGOS (8)
bulan Merdeka ye ;p
bulan yg saya SUKA SUKA SUKA SGT
tp tarikh 1hb ni aku masih kt perut mak aku lg la . hehe
tunggu nk kena kira hr lg kot
xpa kira bulan Ramadhan yg penting
sekejap lg da nk puasa kan ;p
SELAMAT :)

masa dulu saya xsecomel awak semua tp skg kita suda setanding . haha

eh . aku nak cita pasal outing la
baik . teruskan
hari hari minggu saya keluar
*duit masih ade ni bole la ko sakan ye anis*
shh jgn bgtaw mak saya ye! (mak baca la) haha
sebenarnya memang takmahu keluar wey . seyes! . huhu
tp mmg da jenis xreti dok diam kan
ok . kebetulan aima nk repair printer dia
almaklum la bisnes xjln byk hri ni . untung xmasyukkk!
ish . xstart lg ni . huhu

ke stadium dulu bru ke makan di sini
tmpt da store
nasi ayam sedap!
ayu, aima, naz jum magan ;p


haha . aritu kucing tido kt kasut bulu bulu aku , ayu gelak
sekarang, kucing ni tido kt kasut ayu . hahaha
lalala . nak gelak nak gelak!

da nape mereka ni erk . ohhh!
panggil makcik nk byr tp dia taknak la
gila sedap . nasi ayam teh ais ABC aku licin!
PERGHHHH!

terbaek . kedai kunci ade jual ini itu
haha
nak buat pentiga kunci bilik . shhhh! diam2 na
kami tido bertiga . haha

kenapa aima sorg je pose ?
sebab print dia cina tu cakap nk repair bg perbaik tnpa byaran!
huhu . mula lah bole kfc
p/s: printer sekat2 sebab rambot aima yg terkumpul haha ;p
tinggal dulu dlm kedai

beli kt stesen minyak . ingat rm1 rupanya rm1.80
*spek besar pon tak menjamin* haha
pergi kangar ke changlun
merata mencari stokis CNI kt kangar . takjumpa
tu pasai p changlun!
sat ja pon . ke kangar balik amek printer . siap rambut hilang!
haha
KFC memanggil . balik penjara yukk!
huhu

2 comments:

intan bokhairi said...

pawwwwwww, smlm tan ngn adik beli fake spek jgk. HAHA :P

paw/paw said...

yeaa! haha . yok pakat pakai sama2