bahan sana sini!

da berkulat bru nak makan rotinya
mcm ni la blog ini sekarang
da malas da rasanya update dgn pulangnya ke ulu pauh
internet mcm CELING . supsup~~~

WORLD CUP kosong da . BRASIL loser!!
sgt sgt bangat kecewa . ohh man kaka GEMBENG . haha
kena bahan kot aq . kat fb len kt luar len
ades! adeh! aduh! penangan bola . dushh~
sekarang aku sokong mana yg menang jek . nokhtah!

6 JULAI ayu rakan sebilik dahulu
kini menumpang . haha
besday dia bru dpt smbut spnjg di poli ni
sederhana saja tanpa salji tepung
krim pon jd la . that all!
hadiah lupa buang tanda harga . haha

aku anti kek . aku anti pizza . aku anti durian
tolong jgn dekati aku!
sakit perut taw dak . denyut2
cannot g la makanan tu . nih perut da merajuk da ni
cafe mahal . taktaw nak bwk perut p mkn mana lg
SAYA SYG PERUT SAYA , SAYA TAHAN DIA MAKAN UBAT!

*nak upload image rasanya kian pasti tidak cepat sekali*
sudala~~

Comments

Popular Posts