SAYANG - SAYANG's

Tuesday, May 03, 2011

Tamat Pengajian Di Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin

Sekian tamat juga hari tamat tempoh untuk penginapan di kamsis. Fuhhh lega. macam-macam perasaan ada. More kepada ketakutan la. mau tak kami je yang tinggal kat kamsis ni dengan banyak bilik kosong. ERRRR

DSC_0066new

Bergerak pergi makan. Macam biasa Restoran Bunga Serai (itu je yang berdekatan)

DSC_0082new

Baraan berjalan kaki.

DSC_0083new

Setiap gerak geri perlu diambil erti dengan setiap pengambaran. Untuk terakhir kali bersama.

DSC_0086new

Telur mata, separuh masak ? or tak masak. #tiruan. HAHA

DSC_0087ne

Selesai makan.

DSC_0090new

Untuk kenangan bersama.

DSC_0091new

Esok sudah berangkar ke Politeknik Seberang Perai untuk program 3p. ada siapa-siapa yang daripada PSP di blogger ini ? sila angkat hidung. hehehe

DSC_0092new

Bertemu-ramah , beramah mesra Winking smile

DSC_0106new

Seisi berbual-bual.

DSC_0107new

Bergurau-senda.

DSC_0110new

Berposing sekali sekala. haha

DSC_0111new

Lagi apa. Balik bilik kemas barang semua. Daaa. See yahh Smile

2 comments:

teeha said...

hmmmm , ta jumpa dah kita pasni :(

paw/paw said...

huhu. jgn ckp mcm tu. ada rezeki kita jumpa lagi ;p