SAYANG - SAYANG's

Monday, January 03, 2011

Padang Kota , Pulau Pinang

Selamat Pagi Semua. Eh eh tak macam awal sangat ke aku wish ni. ohh biasalah tak tidur daripada biasa. OK start sudah gambar pengembaraan ke PULAU PINANG.

DSC_0064NEW

Ini dia kenderaan yang membawa kami ke Penang. Kecik kecik kereta kancil , bila VROOOOM terbang ke Penang , pembawa kereta Secantikmanis , duduk didalam lima orang molek molek. *mengarut boleh*

IMG_0531naharam

Lepas tol berkonvoi ramai ramai singgah tandas buang air kecil dan besar. haha

IMG_0577new

At berapa p.m sampai. Duduk tergoncang goncang dalam kereta trip lain pulak. Tandas bergerak yang wangi lagi OK di Padang Kota , Pulau Pinang *aku masuk ke ?* huhu. HOIII ! aku sampai Penang dahhh

IMG_0583new

Mendapat satu Van Volkswagen adalah suatu impian yang sukar. ADUHH ! amek gambar pon kira GLAMOURESS YAWW.

DSC_0072new

Berderet malam tahun baru. Berpusu pusu orang keliling bandar untuk sambut.

DSC_0076new

Check point salah. Padang Kota basah kuyup. Artis tak top yang melalak kan. Kenal Suki je. UHhh bangat kebanyakkan lagu Cina. GRRR penuh ketumbit telinga aku dengar.

DSC_0080new

Majlis Perbandaran Pulau Pinang , lawakan lampu ? aku tumpang snap jap.

DSC_0077new 

Malam new year tu memang ramai polis meround. Kesian kat dorang ni kena soalsiasat sebab bawah umur atas kesalahan main hujan ketika konsert berlangsung. Whahah. Bukanlah , dorang tanya jalan. Kitaorang sesat tahu.

IMG_0616new

Meluat tak tengok aku ni ? kalau meluat sila buat page untuk aku di Facebook nnti. hahaha.

DSC_0086new

Pesta Penang malam tahun baru. Sebenarnya ini point betul untuk ke penang dan ceritanya nanti. Aku kena tidur besok sekolah mula.

NEXT

4 comments:

AMMAR YASIR said...

Bestnya sambut tahun baru

paw/paw said...

huhu memang best

Anonymous said...

I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace claudia.

paw/paw said...

ohh thanks soo much ok. hehe