Padang Kota , Pulau Pinang

Selamat Pagi Semua. Eh eh tak macam awal sangat ke aku wish ni. ohh biasalah tak tidur daripada biasa. OK start sudah gambar pengembaraan ke PULAU PINANG.

DSC_0064NEW

Ini dia kenderaan yang membawa kami ke Penang. Kecik kecik kereta kancil , bila VROOOOM terbang ke Penang , pembawa kereta Secantikmanis , duduk didalam lima orang molek molek. *mengarut boleh*

IMG_0531naharam

Lepas tol berkonvoi ramai ramai singgah tandas buang air kecil dan besar. haha

IMG_0577new

At berapa p.m sampai. Duduk tergoncang goncang dalam kereta trip lain pulak. Tandas bergerak yang wangi lagi OK di Padang Kota , Pulau Pinang *aku masuk ke ?* huhu. HOIII ! aku sampai Penang dahhh

IMG_0583new

Mendapat satu Van Volkswagen adalah suatu impian yang sukar. ADUHH ! amek gambar pon kira GLAMOURESS YAWW.

DSC_0072new

Berderet malam tahun baru. Berpusu pusu orang keliling bandar untuk sambut.

DSC_0076new

Check point salah. Padang Kota basah kuyup. Artis tak top yang melalak kan. Kenal Suki je. UHhh bangat kebanyakkan lagu Cina. GRRR penuh ketumbit telinga aku dengar.

DSC_0080new

Majlis Perbandaran Pulau Pinang , lawakan lampu ? aku tumpang snap jap.

DSC_0077new 

Malam new year tu memang ramai polis meround. Kesian kat dorang ni kena soalsiasat sebab bawah umur atas kesalahan main hujan ketika konsert berlangsung. Whahah. Bukanlah , dorang tanya jalan. Kitaorang sesat tahu.

IMG_0616new

Meluat tak tengok aku ni ? kalau meluat sila buat page untuk aku di Facebook nnti. hahaha.

DSC_0086new

Pesta Penang malam tahun baru. Sebenarnya ini point betul untuk ke penang dan ceritanya nanti. Aku kena tidur besok sekolah mula.

NEXT

Comments

Ammar said…
Bestnya sambut tahun baru
Anonymous said…
I really like your blog and i really appreciate the excellent quality content you are posting here for free for your online readers. thanks peace claudia.
paw/paw said…
ohh thanks soo much ok. hehe