SAYANG - SAYANG's

Thursday, November 25, 2010

Kalau ada anak dara lagi sorang.

 

Haa kalau ada la kan. Tp aku tak suka perkataan kalau ni. Haishhh. Tak baik. Semalam tengok Bersamamu tak ? huuu sangat ngeri la tengok. hmmm Sad smilekann. Jadi doakan dia cepat sembuh yer.

DSC_0418

yaww. ini dia budaknya yang duduk rumah aku dua ke tiga hari ni. merangkap anak dara lagi sorang dlm rumah. haha. maklumlah aku sorang sorang anak dara takde kawan nak berjenaka. haha. sempena cuti sekolah ni dia lepak rumah aku ler. Haishh budak budak zaman sekarang memang pandai dah kan. bercakap berleter memanjang kot kt aku. sebab apa. sebab aku tak layan dia. aku dok on9 aje. haha. gasak kaw la nana wey.

bila tengok cerita Alisa tu haa mula la melalak. tataw aku pasai pa. aku tak layan cerita tu. haihh tengok tengok meleleh dah air mata bdk ni. aku pekik aku marah dia bukan makan saman pon. buat dekkkk aje. baran aihh.

DSC_0434newDSC_0435newDSC_0436newDSC_0437newDSC_0438newDSC_0439new

DSC_0440newDSC_0441newDSC_0449new bertuah punya budak. bila depan mak aku dia senyap ajeeek. mcm haram. haha. dok buat muka toyaa. bila mak aku pergi kerja mula la aku di bulinya. ayoo~

DSC_0453new

pic pic ni semua masa nak amek mak aku ke tempat kerja. mak aku overtime da. biasalah. besok budak kecik ni nak balik dah so mula takde geng dah. alahai Smile with tongue out

No comments: