Happy Birthday Gurlz !

Untuk post kali ini . aku cuma nak ucapkan Selamat Hari Jadi kepada dua rakan sekelas aku ja. Happy B’day to Nur Zahidah (28hb) dan Happy B’day to Zaimah Iskandar (29hb). Oleh kerana tarikh depa dekat dekat ja. aku post sekali terus noh. hoho

Untitleda

image ini khas untuk roomateku. hahak. bacalah tu aima. ramai yang wish lg taw. aku tolong sampaikan kt sini. boleh noh. xpa ang dah tua dah. ang kena ingat tu. walaupon takdak tepung dimasa hari tua mu ini. haha

DSC_0288new

gambar je aku mampu bagi kat ampa dua noh. haha. tunggu ada rezeki lebih aku bg yang betul. Rolling on the floor laughing

DSC_0287new

opsss. sorry ya geng. ini kek ayu (roomate) punya dulu. haha aku bantai ja boh kat sini. aci dak ? haha aci la ye

DSC_0011new

inilah aima seorang blogger yang bernama http://rosesnebula.blogspot.com/ (Mawar Berduri ) yaww . hahak

IMG_0428new

dan ini zahidah atau ida. besday besday gurl yang terlepas dengan tepung aku kali ini. syabas diucapkan. jangan pikir dah selamat dah. semlast kaw kaw aku nak bagi kot. hahaha

HAPPY BIRTDAY GURL Open-mouthed smile

*hug hug*

Comments

happy besday aima ngn ida :D
aima in luv said…
paw,, kot ye pon..kek tue nama ayu jelas kelihatan... hahaha.....
thnx ya.. tepung2 xyah .. membaziaq jek...
paw/paw said…
dayah : thanks. haha wakil noh

aima : haha nak wat gane. xde yang lain. bhaha. orait tepung
Cik Chenta said…
paw . . operasi berjalan la . . lebih semggu kira orait la , xbasi nye tepung ngan telur tu ((:
paw/paw said…
haa kan. jdi menjadi la nnti. tunggu. haha
nur said…
hoho...
wah, terharu seyh paw siap post kt blog ko lg..ahaks..
btw, thanks so much paw coz ingt my beurfday..really appreciate that.. :D
paw/paw said…
haha. xdehal beb. okay sama sama

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis