Cherry Bherry

Korg nak taw apa tu cherry bherry ? itu just panggilan manja ja
nama ic beliau adalah CIRIT BIRIT . huhh teruk !
aku mengalami penyakit ini sejak jumaat td siang sampai la ke malam
adeh ! bisa senak kesian semua kat perut aku ni
maw tak apa yang aku makan hari ini dgn sewenang wenangnya pergi dgn pantas
sgt memabazir bukan ? ya bazir la !
sampai rasa dah macam hilang pungkoq baq ang . hee
biasa kalau kena mcm ni cuma aku makan benda benda terlarang oleh perut aku ja
iaitu PIZZA, MCDONALD, SPAGETTI *ha itu ja kot*
mmg HARAM bg perut aku dgn segala mala itu.


ini gambar bdk tgh urk ! urk ! (copy image)
boh gambar aku kang abes korg taklalu makan . hahaha

Cara nak menghilangkan cirit birit


Petua pertama : Buatkan air teh o pekat tanpa gula dan minum, insyaAllah cirit birit akan hilang

Petua kedua : Ambilkan satu sudu tepung gandum dan segelas air suam, selepas itu campurkan satu sudu gandum tersebut ke dalam air suam dan kacau sehingga tepung gandum tersebut larut. Selepas itu pastikan tepung gandum yang tak sebati itu mendap terlebih dahulu sebelum minum (Petua ini aku belum mencuba lagi disebabkan tepung gandum di rumah aku kehabisan stok, sebarang risiko di tanggung oleh anda dan aku tidak bertanggungjawab sekiranya terdapat kesan sampingan.

petikan dr :

http://www.muhammadtarmizi.com/umum/cara-nak-menghilangkan-cirit-birit

CIRIT BIRIT

(KLIK SINI KALAU MAHU TAHU DGN LEBIH MENDALAM TENTANG CHERRY BHERRY)


Comments

HAHA share petua no :P
makin ramping lah kak paw neh.
paw/paw said…
haha begitu hendaknya, ikutla petua itu jika ingin ramping
hee :)
YOUsoF said…
hehee mekaseh kerana berkongsi... ;D
chubb90 said…
comey gila la paw booduck yang duk atas magkok ayun diatas tuuu.......
COMEY GILERRR BAQ HANG...HAHHAHAAH
paw/paw said…
yousof: huhu no prob la :)
paw/paw said…
yousof: huhu no prob la :)
paw/paw said…
ilah: haha itu belom letak gambar bdk pawpaw masa kecil lg tu
kompom comel gilak :P

Popular posts from this blog

Pengalaman pemilihan akhir Parajurit Muda Wanita

Kenapa timun menyebabkan keputihan

Hotel Pauh Inn , Perlis